Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu.
Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies.
Dowiedz się więcej.
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
§ 1 WSTĘP
- 1.Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego mija-toys.pl oraz określa zasady wykonywania tych umów, prawa
i obowiązki sklepu internetowego mija-toys.pl oraz klienta. - 2.Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o sklepie „mija-toys.pl”, ,,MIJA”, ,,sprzedawcy”, należy przez to rozumieć sklep internetowy działający pod adresem internetowym www..mija-toys.pl prowadzony przez Daria Jopek "MIJA", Zagorzyn 16A, 62-812, NIP: 9680955374, nr tel.: +48 516 492 301, e-mail: biuro@mija-toys.pl
- 3.Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa „Klient” lub „Zamawiający” należy przez to rozumieć, że jest to osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która złożyła zamówienie poprzez sklep MIJA pod adresem www.mija-toys.pl oraz dopełniła procedur związanych z potwierdzeniem tego zamówienia zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- 4.Szczegółowe dane sprzedawcy wskazane są każdorazowo w dokumencie sprzedaży.
- 5. Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym mija-toys.pl niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, przeglądarka internetowa Google Chrome w wersji 113.X lub nowszej, Safari w wersji 14.X lub nowszej, Microsoft Edge w wersji 113.X lub nowszej, Opera w wersji 99.X lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 113.X lub nowszej, z włączoną obsługę Java Script., a także klawiatura i mysz lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Konieczne jest też posiadanie przez Usługobiorcę aktywnego konta poczty elektronicznej oraz dostępu do sieci internetowej.
- 6.Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną związane jest z zagrożeniami – w szczególności zawsze należy upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane przez SSL/TLS (tzw. „z kłódką”), a przedstawiciele sklepu MIJA nigdy nie będą prosić Zamawiającego o podanie jakiegokolwiek hasła dostępu lub pinu. W sytuacji gdy Klient zauważy jakiekolwiek podejrzane zachowanie proszony jest o kontakt na adres poczty elektronicznej biuro@mija-toys.pl.
- 7.Konsument czy osoba prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania w razie sporu i poza skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego przed sąd według właściwości ogólnej lub miejsca swojego zamieszkania ma możliwość rozstrzygania pozasądowego sporów pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem – Online Dispute Resolution (ODR) to internetowe rozwiązywanie sporów przedsiębiorców z konsumentami dostępny pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
- 8.Klient ma możliwość założenia w serwisie mija-toys.pl konta użytkownika, które stanowi jedynie wpis w bazie danych zawierający zapisane przez Klienta dane służące do realizacji składanych zamówień oraz historię zamówień Klienta, nieposiadające żadnych innych funkcjonalności i do korzystania z którego wymagania techniczne są tożsame jak do korzystania ze sklepu mija-toys – szczegółowe postanowienia dotyczące konta użytkownika § 14 Regulaminu.
§ 2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI SKLEPU
- 1.Sklep prowadzi sprzedaż produktów z branży spożywczej.
- 2.Produkty oferowane w sklepie mija-toys.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
§ 3 ZAMÓWIENIA
I. Ogólne zasady składania zamówień
- 1.Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z poniższym regulaminem i akceptacja jego postanowień oraz zapoznanie się z informacjami znajdującymi się na stronie zmawianego towaru.
- 2.Warunkiem pozwalającym na złożenie zamówienia w sklepie mija-toys.pl jest wprowadzenie danych teleadresowych, zgodnych ze stanem faktycznym, a w przypadku przedsiębiorców – danych, które umożliwiają poprawne wystawienie faktury VAT.
- 3.Zamówienia w sklepie MIJA składa się w sklepie internetowym działającym pod adresem www.mija-toys.pl za pomocą dostępnego formularza.
- 4. Sklep MIJA nie prowadzi sprzedaży przy użyciu zautomatyzowanego systemu teleinformatycznego, a złożenie zamówienia poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie internetowej nie wywołuje automatycznie przetwarzania tego zamówienia.
- 5.Zamówienie traktuje się jako złożone skutecznie w momencie przesłania przez sklep mija-toys.pl, wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, co następuje po zaksięgowaniu przez MIJA wpłaty klienta lub otrzymania przez MIJA informacji o dokonaniu takiej wpłaty przez Klienta od zewnętrznego operatora systemu płatniczego – w zależności od wybranej przez Klienta metody płatności.
- 6.Przedsiębiorstwo realizuje również zamówienia składane za pośrednictwem portalu sprzedażowego Allegro.
- 7.Sklep mija-toys.pl realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski (z wyjątkiem zamówień międzynarodowych po wcześniejszym ustaleniu warunków handlowych).
- 8.Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili wysłania przez sklep mija-toys.pl do Klienta drogą poczty elektronicznej wiadomości o potwierdzeniu przyjęcia do realizacji (zgodnie z § 3 pkt I 4 i 5) zamówienia (które samo w sobie stanowi ofertą zawarcia umowy składaną przez Klienta). W przypadku sporządzeniu po dostawie protokołu dostawy to podpisany protokół stanowi integralną część umowy.
- 9.Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest spełnienie przez Klienta ustalonych warunków płatności. W przypadku przelewu za datę spełnienia tego warunku uważa się dzień zaksięgowania wpłaty przez bank prowadzący rachunek firmy MIJA. W przypadku braku płatności w terminie 7 dni poczytuje się takie zachowanie Zamawiającego jako odstąpienie od umowy.
- 10.Wszelkie korekty zamówienia mogą być uzgadniane telefonicznie, jednak potwierdzenie dokonania korekty przez Klienta następuje w formie pisemnej (również drogą elektroniczną). Obsługa sklepu potwierdza dokonanie zmian w zamówieniu również w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- 11.Realizacja zamówienia złożonego w sklepie mija-toys.pl oraz przygotowywania przedmiotu zamówienia do wysyłki odbywa się niezwłocznie po stwierdzeniu wymaganych ilości zamówionych produktów oraz spełnienia wszystkich pozostałych warunków.
- 12.W przypadku, gdy towar w sklepie MIJA jest chwilowo niedostępny, Klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany telefonicznie i/lub drogą elektroniczną i uzgadniane jest dalsze postępowanie. Gdy Strony nie uzgodnią dalszego przebiegu realizacji zamówienia sklep MIJA może odstąpić od umowy i anulować zamówienie.
- 13.W przypadku, gdy część przedmiotu zamówienia jest dostępna w magazynie sklepu MIJA, a część ma dłuższy czas oczekiwania na realizację, zamówienie może być zrealizowane częściowo lub w całości zgodnie z ustaleniami obsługi sklepu z Klientem lub w części anulowane zgodnie z powyższym punktem.
- 14.Terminy podawane na stronach sklepu mija-toys.pl oraz w każdej korespondencji i rozmowie określane w dniach dotyczą dni roboczych (od poniedziałku do piątku, bez świąt, w godzinach pracy 8:00-16:00). Terminy podawane w tygodniach dotyczą tygodni kalendarzowych.
- 15.Każda zmiana statusu zamówienia jest komunikowana stosowną wiadomością e-mail kierowaną do Klienta. Możliwe statusy to:
a). Oczekuje – zamówienie zostało zarejestrowane w systemie sklepu,
b). Potwierdzone – zamówienie potwierdzone przez obsługę sklepu i przygotowywane do wysyłki,
c). Anulowane – zamówienie anulowane przez obsługę sklepu,
d). Wysłane – przedmiot zamówienia wysłany do Klienta. - 16.W przypadku gdy wystąpią nieprzewidziane wcześniej komplikacje przy realizacji zamówienia w sklepie MIJA, powodujące opóźnienie w stosunku do terminu podanego w potwierdzeniu zamówienia, Kupujący jest o tym fakcie niezwłocznie informowany wraz podaniem nowego terminu realizacji.
II. Czas realizacji zamówienia i sposób dostawy
- 1.Czas realizacji zamówienia złożonego w sklepie mija-toys.pl standardowo nie przekracza 3 dni roboczych dla towarów opisanych w sklepie jako „dostępnych” i dla zamówień złożonych do godziny 12:00 danego dnia roboczego.
- 2.Czas realizacji zamówienia produktów oznaczonych w sklepie mija-toys.pl jako „na zamówienie” będzie każdorazowo i indywidualnie przedstawiony Klientowi przez pracownika sklepu mija-toys.pl.
- 3.Zamówione towary poprzez sklep mija-toys.pl dostarczane są w sposób wskazany przez Klienta w chwili składania zamówienia:
a). Towar wysyłany firmą kurierską w zależności od wyboru przewoźnika,
b). Towar wysyłany firmą kurierską „za pobraniem” w zależności od wyboru przewoźnika. - 4.Sklep MIJA dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zamówienia bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki oraz czas odbioru przesyłki przez firmę kurierską bądź innego przewoźnika.
- 5.Zaleca się weryfikacji, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności najlepiej w obecności osoby dostarczającej – Klientowi lub osobie odpowiedzialnej za odbiór przesyłki z przedmiotem zamówienia zaleca się przy odbiorze kontrolę stanu opakowania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia opakowania, naruszenia ciągłości taśmy zaleca się, aby odbierający sporządził protokół szkodowy (najlepiej uzupełnionego o fotografie uszkodzeń) oraz skontrolował zawartość paczki w obecności przedstawiciela przedsiębiorstwa dostarczającego przesyłkę. Następnie Zamawiający lub odbierający powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu mija-toys.pl.
§ 4 CENY PRODUKTÓW
- 1.Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego mija-toys.pl towarów są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
- 2.Sprzedawca oświadcza, że nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny towarów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji zakupowej Zamawiającego.
- 3.Podane ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które zależą od sposobu ich realizacji.
- 4.Klient jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu towarów powiększoną o koszty transportu oraz ewentualnie o koszty innych świadczeń, w szczególności z tytułu opłat wynikających z wybranej metody płatności.
- 5.Koszty transportu są umieszczane jako odrębna pozycja na fakturze lub paragonie.
- 6.Każdy z Klientów sklepu MIJA ma możliwość negocjowania warunków przy zakupach hurtowych.
§ 5 WARUNKI PŁATNOŚCI
- 1. Płatność powinna nastąpić wraz ze złożeniem zamówienia.
- 2.Podstawową formą płatności stosowaną przez przedsiębiorstwo MIJA jest potwierdzona przedpłata w formie przelewu bankowego, w tym również za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności, lub opcja zapłaty za pobraniem przy odbiorze zamówienia.
- 3.Możliwa jest również płatność kartą płatniczą, przelewem bankowym lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności obsługiwany przez zewnętrzny i niezależny od mija-toys.pl podmiot trzeci.
- 4.W celu zmiany warunków płatności prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.
- 5.Numer rachunku bankowego 50194010763247873000000000.
§ 6 DOKUMENTOWANIE TRANSAKCJI
- 1.Na wszystkie zamówione produkty w sklepie mija-toys.pl wystawiane są podatkowe dokumenty zakupów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. faktury VAT lub paragony fiskalne.
- 2.Stosownie do treści przepisów obowiązującej aktualnie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, rozliczania zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 97 §12 ust. 1), podpis klienta – jako nabywcy towaru – nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie podpisany przez sklep MIJA oryginalną wersję faktury.
- 3. W przypadku sprzedaży Klientom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej, warunki niniejszego Regulaminu stosuje się ponad i nienaruszając bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 7 GWARANCJA, WARUNKI GWARANCJI
- 1.Produkty oferowane w sklepie mija-toys.pl są fabrycznie nowe i nie są objęta dodatkową gwarancją producenta.
.
§ 8 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- 1.Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez sklep mija-toys.pl produktów, sposobu obsługi i niezgodności ilościowych między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać do Działu Sprzedaży.
- 2.Gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie dotarcia do odbiorcy, zgłasza on to w formie pisemnej przedstawicielowi firmy kurierskiej.
- 3.Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej niezwłocznie po ujawnieniu wad na adres biura przedsiębiorstwa: Daria Jopek "MIJA", Zagorzyn 16A, 62-812 bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: e-mail: biuro@mija-toys.pl.
- 4.Zaleca się, aby Klient sklepu MIJA reklamujący towar sporządził dokument reklamacyjny zawierający przynajmniej następujące informacje:
- kompletne dane adresowe Firmy i/lub osoby zgłaszającej reklamację (Nazwa firmy, adres, kod, miasto, imię, nazwisko, e-mail, tel., fax., itd.),
- nazwa i numer dokumentu zakupu,
- opis uszkodzenia wraz z opisem towarzyszącej problemowi sytuacji,
- opis roszczeń (np. naprawa, wymiana na nowy, zwrot kosztu towaru, odstąpienie bez podania przyczyny, itd.),
- informację dot. rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot,
- podpis i pieczęć osoby składającej reklamację.
- 5.Powyższe dokumenty Klient powinien przesłać e-mailem lub pocztą na adres sklepu MIJA.
- 6.Reklamowane produkty wraz z kopią wszystkich towarzyszących im dokumentów są dostarczane na adres sklepu MIJA na koszt Klienta.
- 7.Kopię dokumentów zaleca się umieścić w widocznym miejscu wewnątrz lub na zewnątrz opakowania z reklamowanym towarem.
- 8.Po otrzymaniu paczki ze zwróconym towarem, firma bada zasadność danej reklamacji.
- 9.Sklep MIJA poczyni starania, aby reklamacja była rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty otrzymania uszkodzonego towaru. Natomiast w przypadku zgłoszenia reklamacji przez klienta, który jest konsumentem lub osobę prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania – reklamację nierozpatrzoną w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania uważa się za uznaną.
- 10.Po rozpatrzeniu reklamacji sklep MIJA ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji ostatecznie w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i w przypadku jej uznania dostarczy towar wolny od wad lub odsyła pieniądze przelewem bankowym.
§ 9 ZWROTY
- 1.Konsument oraz osoba prowadząca działalność gospodarczą jeżeli brak jest zawodowego charakteru zobowiązania ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie – zostaną w takim przypadku zwrócone przelewam bankowym.
- 2.Odstąpienie od umowy należy przesłać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sklepu MIJA korzystając przy tym z formularza wskazanego w § 8 PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI punkt 3-6 – odstąpienie sporządzone bez skorzystania ze wskazanego wzorca będą również rozpatrywane.
- 3. Koszy dostarczenia zwracanego towaru pokrywa Klient.
- 4.Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia.
- 5.W zwracanej do sklepu MIJA paczce zaleca się, aby znajdowała się kopia faktury VAT lub oryginał paragonu fiskalnego.
- 6.Klient sklepu MIJA ma obowiązek podpisać Fakturę korygującą i odesłać ją na adres sklepu TMIJA lub drogą elektroniczną.
- 7.W ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep MIJA podpisanej Faktury korygującej nastąpi zwrot kwoty zgodnie z Fakturą korygującą.
- 8.Faktury korygujące wystawiane przez sklep MIJA zawierają wyłącznie korekty dot. zamawianych towarów.
- 9.Sklep MIJA zwroty należności dokonuje domyślnie przelewem bankowym na wskazane konto bankowe. Możliwe jest ustalenie innej metody zwrotu należności.
§ 10 OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
- 1.TMIJA nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe przy tworzeniu sklepu internetowego.
- 2.Wykorzystywanie materiałów zawartych w Sklepie, a w szczególności zdjęć, opisów, formy graficznej oraz sposobu prezentacji, wymaga zgody ich właściciela.
§ 11 ZASTRZEŻENIA PRAWNE
- 1.Zastrzeżenie prawa własności – przedsiębiorstwo MIJA. zastrzega sobie prawo własności towaru do chwili otrzymania pełnej zapłaty za towar.
- 2.Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.
- 3.Prezentowane w sklepie internetowym dane techniczne produktów są danymi skrótowymi i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z Działem Sprzedaży.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 1.Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy.
- 2. Niniejszy regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem witryny www.mija-toys.pl w formie, która umożliwia pobranie, utrwalenie i wydrukowanie go – możliwy jest również przesłanie niniejszego regulaminu pocztą elektroniczną w formacie .pdf.
- 3.MIJA nie zobowiązała się do przestrzegania żadnego zbioru zasad postępowania, które można by uznać za kodeks dobrych praktyk w rozumieniu ustawy.
- 4.Wszelkie spory między stronami w pierwszej kolejności będą rozwiązywane polubownie. W ostatecznym przypadku rozstrzygane będą na gruncie prawa polskiego w sądzie właściwym ze względu na siedzibę przedsiębiorstwa MIJA.
- 5.Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.